Miele WKG 130 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKG 130 WPS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joline 11-03-2018

Stinkende en harde was

Geschreven voor: Miele WKG 130 WPS

Ik raad dit toestel zeker niet aan. Wij hebben stinkende en zeer harde was ( we hebben nochtans ontkalkt water). Het is om zot van te worden. We hebben al alles geprobeerd. Verschillende programma's; eigen wasproduct; eigen wasverzachter; om de zoveel wasbeurten een 90° programma; verschillende doseringen wasproduct uitgeprobeerd... we zitten al een jaar en 2 maanden met dit probleem. Er zijn in totaal 4 techniekers langsgekomen. Deze hebben telkens meer water toegevoegd aan de instellingen. ( 84l water per wasbeurtcyclus i.p.v. de standaard 48l) De was stonk telkens minder maar nog steeds enorm en blijft steenhard! De technieker van miele gaf ook toe dat we nu met minder dan een categorie A ++ zitten i.p.v. A +++ omdat er zoveel water werd toegevoedgd aan de standaardinstelling. We zitten vandaag nog steeds met stinkende en harde was. Het laatste wat we van miele ontvangen hebben is (meer dan een maand later) een antwoord op mijn klachtenmail. De mail was niet hulpzaam en onvriendelijk. Er is in hun ogen niets mis met het toestel. Wij moeten maar leren juist wassen. Ik heb al 6 jaar gewassen met een ander toestel, zonder problemen. Wij zij pas samenwonend en hebben op aanraden van mijn ouders en schoonouders miele gekocht. Ze zijn beide al meer dan 30 jaar miele gebruiker en werkelijk ook gechoqueerd. De service is zeker niet om aan te raden. Ik ga naar een wassalon om mijn was te doen! Wat een geld en tijdverspilling!

Minpunten

• Stinkende was
  • Harde was
  • Lange wasprogramma's